Verzending & retourneren
Hieronder hebben wij de meest gestelde vragen over verzenden en retourneren. voor je opgesomd. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.
Verzending
Is verzending gratis?
Bestellingen binnen Nederland worden gratis verzonden vanaf een orderwaarde van € 70,00. Tot € 70,00 wordt € 5,95 in rekening gebracht.
Bestellingen buiten Nederland versturen wij gratis vanaf een orderwaarde van € 70,00. Voor bestellingen tot € 70,00 buiten Nederland brengen wij € 6,95 verzendkosten in rekening.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Ja dat is mogelijk. Kies in het afrekenproces voor afhalen. Je bestelling kun je na de bevestiging ophalen bij M. Point Life Style Center in Spijkenisse.
Waarmee versturen jullie de pakketten?
Wij versturen onze pakketten met PostNL. Buiten Nederland zal PostNL samenwerken met de beste vervoerder in het desbetreffende land.
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?
Het advies is om eerst je Track & Trace code te controleren die je per mail van ons hebt ontvangen.
Mocht je er niet uitkomen of mocht het pakket zoek zijn geraakt dan kan je altijd contact met ons opnemen.
Hoe lang is mijn bestelling onderweg?
Binnen 48 uur na bestelling wordt jouw bestelling verstuurd. Je ontvangt per mail de Track & Trace code zodra de bestelling verzonden.
In Nederland zal je bestelling na overhandiging aan de vervoerder 1 werkdag onderweg zijn. Buiten Nederland zal dit 2 tot 3 werkdagen zijn.
Lees hier meer over verzending.
Ontvang ik een track & Trace?
Je ontvangt per mail de Track & Trace code zodra de bestelling verzonden.
Naar welke landen versturen jullie?
Wij versturen naar de volgende landen binnen Europa:
- Nederland
- België
- Frankrijk
- Duitsland
- Luxemburg
- Oostenrijk
- Italië
- Spanje
- Portugal
Wil je jouw bestelling in een ander land of buiten Europa laten bezorgen? Dat kan! Neem dan contact met ons op per mail of ons contactformulier.
Retourneren
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Nee, de panettone is een vers product, dus het is niet mogelijk om deze terug te sturen.
Wanneer je klachten of opmerkingen hebt over het product, dan horen wij dit uiteraard graag!
Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat nu?
Neem contact met ons per mail en voeg in de bijlage van de e-mail duidelijke foto's van de de beschadigde verpakking en het product toe, dan zullen wij samen een passende oplossing bedenken!